Nowy FORD Puma już dostępny do jazd testowych!

Oto SUV stworzony po to, by korzystać z życia każdego dnia.

Nowy FORD PUMA 

Niezwykle wydajny napęd hybrydowy, inteligentne technologie wspierające kierowcę, bezkompromisowa, najlepsza w swojej klasie pojemność bagażnika.

UMÓW SIĘ NA JAZDĘ TESTOWĄ!

LUB

SKONFIGURUJ MODEL

 

 

CO OFERUJE NOWA PUMA?

 

WYGLĄD ZEWNĘTRZNY


Stylowy i usportowiony Ford Puma posiada zoptymalizowaną architekturę segmentu B, wzbogaconą o optymalny rozstaw osi i kół, dzięki czemu udało się wypracować proporcje typowe dla przyciągającego wzrok auta klasy SUV. Nisko poprowadzona i opadająca linia dachu stanowi charakterystyczną cechę nowego modelu. 


Wyraziste linie poprowadzono wzdłuż całego nadwozia
, gdzie silnie zaakcentowane wnęki kół mają podkreślać usportowiony charakter Pumy. Wyrazistą stylizację przedniej części nadwozia podkreślają dopracowane reflektory w kształcie kanoe, które umieszczono wysoko, tuż nad diodowymi światłami przeciwmgłowymi osadzonymi przy otworach wlotowych zderzaka.

Nowy crossover debiutuje na rynku w wyrazistych odmianach, takich jak  ST-Line czy Titanium, które idealnie odzwierciedlają indywidualne preferencje klientów.

Ford Puma nie zapomina o praktycznej stronie samochodów tego typu. Bagażnik Pumy może pomieścić aż 456 l. Warto tu zaznaczyć, że 80 l tej przestrzeni to schowek pod podłogą.

 

WYGLĄD WEWNĘTRZNY

Innowacyjne i zachęcające wnętrze Forda Pumy zaprojektowano jako azyl umożliwiający odcięcie się od stresów życia codziennego, w którym to użytkownicy mogą cieszyć się pełną kontrolą. Debiutujące w tym segmencie przednie fotele z funkcją masażu lędźwiowego odcinka kręgosłupa mają zbawienny wpływ na napięte mięśnie pleców i sprawiają, że jazda staje się jeszcze bardziej relaksująca. Klienci mają nawet możliwość indywidualnego doboru kolorystyki i stylizacji pokrowców, a zintegrowane suwaki znacznie ułatwiają ich demontaż.

Pełnowymiarowe, otwierane panoramiczne okno dachowe sprawia, że kabina Forda Pumy jest jeszcze bardziej przestronna i lepiej doświetlona. Okno, które wykonano z hartowanego i przyciemnianego szkła, składa się z dwóch paneli zajmujących niemal całą szerokość dachu.

 

BEZPIECZEŃSTWO

Inspirowany SUV-em crossover Puma uzyskał najwyższą możliwą ocenę w testach przeprowadzonych od roku 2018 według bardziej restrykcyjnych zasad. Puma - w tym wersja Pumy napędzana zespołem EcoBoost Hybrid - to jeden z ośmiu modeli samochodów osobowych Forda, które zapewniają klientom bezpieczeństwo, ocenione przez Euro NCAP na 5 gwiazdek.

Euro NCAP przyznało Pumie komplet punktów za ochronę dorosłych pasażerów i dzieci, zarówno w bocznym zdarzeniu z barierą, jak i w bardziej wymagającym bocznym zderzeniu ze słupem. Uznanie zyskały także systemy wsparcia, w tym układ aktywnego wspomagania hamowania, inteligentny tempomat i system utrzymania na wybranym pasie ruchu.

Puma jest piątym pojazdem Forda, który uzyskał najwyższą ocenę pięciu gwiazdek w 2019 r. Pozostałe cztery to Ford Focus, Mondeo (oceniony powtórnie według nowych procedur) oraz Kuga i Explorer Plug-In Hybrid testowane na początku tego roku. Kolejne modele Forda z wynikiem 5 gwiazdek to Fiesta (testowana w 2017 roku), Galaxy (2015) i S-MAX (2015).

    • Euro NCAP przyznało Pumie wynik 94% za ochronę dorosłych pasażerów, 84% za ochronę dzieci, 77% za ochronę innych użytkowników dróg i 74% za systemy wspomagające bezpieczeństwo,

    • Puma uzyskała maksymalne 16 punktów w testach uderzenia bocznego i maksymalne 12 punktów za dostępne uchwyty fotelików chroniących dzieci,

    • Dzięki systemowi 12 czujników ultradźwiękowych, 3 radarów oraz 2 kamer, rozmieszczonych dookoła karoserii samochodu, nowa Puma może zaoferować bogaty pakiet technologii i systemów Ford Co-Pilot 360, które zapewniają ochronę, wspomagają kierowcę podczas jazdy i parkowania oraz sprawiają, że prowadzenie samochodu jest jeszcze bezpieczniejsze, wygodniejszej i bezstresowe.

 

SILNIK I OSIĄGI

Klienci mogą wybierać wśród zaawansowanych benzynowych jednostek napędowych EcoBoost oraz wysokoprężnych silników EcoBlue, które standardowo wyposażane są w system Auto Start-Stop, pozwalający na dalszą oszczędność paliwa oraz współpracują z płynnie działającą sześciostopniową przekładnią manualną.

Litrowe silniki EcoBoost i EcoBoost Hybrid, pracujące pod maskami modelu Puma, wyposażone są w pierwszy w branży system dezaktywacji cylindra dla silnika trójcylindrowego, zaprojektowany przez Forda, który może  automatycznie wyłączyć z pracy jeden z cylindrów, gdy pełna pojemność skokowa nie jest potrzebna, na przykład podczas jazdy wybiegiem lub jazdy z niewielkim zapotrzebowaniem na moc. System może wyłączyć lub ponownie włączyć jeden cylinder w ciągu 14 milisekund.

 

 

Osiągi

Silniki benzynowe

Moc
KM

Prędkość maksymalna km/h

0-100 km/h
sek.

50-100 km/h
sek.*

1.0-litra EcoBoost
6-biegowa manualna

95

175 (109)

11,9

13,3

1.0-litra EcoBoost
6-biegowa manualna

125

191 (119)

10,0

9,7

1.0-litra EcoBoost Hybrid
6-biegowa manualna

125

191 (119)

9,8

9,6

1.0-litra EcoBoost Hybrid
6-biegowa manualna

155

205 (127)

9,0

8,4

 

* Na 4. biegu

 

Udostępnij:
Wróć do listy