Nowy GOLF 8.

Najważniejsze jest pierwsze wrażenie.

Jaki jest nowy Volkswagen Golf 8.?

  • Proporcje nadwozia. Choć długość i szerokość są niemal takie same jak przedtem, to mniejsza o 2,6 cm wysokość czyni nowego Golfa wizualnie bardziej dynamicznym.
  • Cechy szczególne. Nie trzeba wytężać wzrok, by odróżnić „siódemkę” od „ósemki”.

Co wyróźnia "ósmą generecję" od poprzednika?

 

Z pewnością lusterka boczne. Mocowanie ich do blach drzwi to wciąż rzadkie rozwiązanie wśród kompaktów (taniej umieścić lusterka w obrysie okien). A szkoda, bo ich obniżenie poprawia wygląd i widoczność.

Drugi wyróżnik? Światła. Raz, że te do jazdy dziennej składają się (w opcji) z pięciu LED-ów ułożonych jak w kostce do gry. Dwa – że reflektory przednie łączy pozioma listwa LED. Efekt? Nieco kosmiczny.

Jak zmieniła się pojemność nowego modelu?

Nowego Volkswagena Golfa – tak jak poprzednika - osadzono na platformie MQB. Tyle, że zmodyfikowanej. Ale nieznacznie – rozstaw osi wzrósł tylko o centymetr. I czuje się to w środku – miejsca jest tu tyle, co w siódemce. Nic więcej. Identyczny jest też bagażnik mieszczący 380 l. Mało? Będzie wersja Variant, czyli kombi.

Co zadziało się w jego wnętrzu?

Wszystkie poprzednie miały starą architekturę – czyli nawiewy na górze, ekran multimediów – niżej. Teraz jest odwrotnie. I dobrze, bo już nie trzeba pochylać głowy.

Druga rzecz – tablety, tablety.... Są dwa ekrany, jeden nad nawiewami – zwrócony ku kierowcy, drugi za kierownicą. Oba wchłonęły analogowe wskaźniki, większość przycisków i wszystkie pokrętła.  Do tego dochodzi rozbudowana obsługa głosowa: Alexa – inteligentna asystentka – rozumie potoczne komendy głosowe: sprawnie ustawia nawigację, wybiera muzykę, zapowiada pogodę.

Co jeszcze? Head up display. Prawdziwy. Czyli nie na szybce, a na szybie.
Zapożyczenia? Kierownica jest z Passata, deska jest wygięta jak w Touregu, a dźwigienka zmiany biegów w wersjach z DSG przypomina tę z Porsche 911 ;-)

Co kryje pod maską?

Do wyboru, do koloru. Od 1-litrowych trzycylindrówek poprzez kilka hybryd (także mild i plug-in), diesli, CNG, po blisko 400-konny silnik czteronapędowej wersji R.

Kiedy pojawi się w Salonach?

Nowy Volkswagen Golf VIII wjedzie na polskie Salony w pierwszym kwartale 2020 roku. 

 

 

Więcej informaji o nowym modelu
udzielą nasi doradcy:



Paweł Stachowiak
Kerownik Sprzedaży
tel. +48 602 365 748
p.stachowiak@cagleszno.pl


Agnieszka Kubiak

Specjalista ds. sprzedaży
tel. +48 518 296 152
a.kubiak@cagleszno.pl
Daniel Szymkowiak
Specjalista ds. sprzedaży
tel. +48 518 296 153
d.szymkowiak@cagleszno.pl

 

 

Wróć do strony głównej
Ciesiółka Auto Group

 
 

 

Udostępnij:
Wróć do listy